Sorthvid Øvelokale

Masser af musik på skoleskemaet

På Musikefterskolen står der musik på skoleskemaet hver eneste dag. Du har både linjefag, musik-valgfag, kor og soloundervisning i dit instrument.

Bandkonkurrence2019

Vi tilbyder fire forskellige musiklinjer, hvor du bliver undervist af en af vores dygtige linjelærere og spiller sammen med andre elever. Vælg mellem:

• Rytmisk
  • Jazz
  • Elektronisk
  • Folkemusik

Musikefterskolen har også en række valgfag, der alle kredser om musikken. Der er både noget for dem, der går med konservatoriedrømme, dem der elsker at synge og meget mere:

• Musikteori
  • MGK-forberedelse
  • Instrumentbyg
  • Vokalensemble
  • Studie og teknik

Som elev på Musikefterskolen i Humble synger du også med i skolens fælleskor. Her bliver du præsenteret for alt fra klassisk kor til funky korarrangementer brygget over de nyeste hits - og du får chancen for at træde op på scenen med alle dine efterskole-venner i både VEGA og New York!

Læs mere om vores musikundervisning

Musikefterskolen I Humble 46843724101 O

Sæt dit præg på musikken

Musiklinjerne er en af de vigtigste søjler i vores musikundervisning. Her spiller eleverne sammen i bands med vejledning og hjælp fra en af vores dygtige musiklærere.

Vi understøtter elevernes kreativite udvikling, samtidig med at vi hjælper dem til at vokse som musikere. Hos os handler det ikke bare om at blive teknisk dygtig, men ogsÃ¥ om at gøre musikken til sin egen - enten ved at lave sit helt eget materiale eller ved at fortolke og sætte et personligt præg pÃ¥ andres.Â